19 de juny del 2010

Deixa'm en pau.

Si us plau, deixa'm en pau.
No saps lo molt que detesto que em controlin la vida, me l'organitzin i em diguin el que haig de fer o deuria fer. No ho soporto.
L'únic que aconsegueixes és agoviar-me i fer tot el contrari del que et proposes fer. Sí, millor deixa'm en pau.
No em parlis, no em parlis quan em fartes, perquè en pots sortir escaldat/da.
Em treu de polleguera que ho facis una i altra vegada. Prou.
Saps que tinc molta paciència i que he estat aguantant innumerables vegades sempre callada, esperant que se't passi i dessisteixis de fer-ho infinits cops. Però dir-me el que haig de fer s'ha convertit en el teu passatemps preferit. Però hauries de saber que no serveix per res. Has topat amb una persona que viu massa a la seva, que és difícil canviar la seva filosofia de viure i que l'importa poc el que pensin d'ella. I és precissament perquè sóc una persona lliure i que viu per la llibertat que m'enrabia que quelcom vulgui posar-me murs per no expressar el meu ser com em doni la gana.
I en aquest àmbit, amb l'edat que tinc, no seràs tu la primera persona que comenci a endressar la meva vida. Deixa-la com està, perquè així és i així he viscut sempre. Com vols ficar-te a dir-me res en un espai en el que ni els meus propis pares s'hi han inmiscuït? Només m'importa a mi, ningú n'hi ha de fer res, a no ser que jo li ho permeti.
Saps que amb això lo únic que aconsegueixes és que jo cada cop em tanqui més? I tingui cada vegada menys ganes d'explicar-te res? A partir d'ara de xerraire passo a ser muda i saps que és ben difícil, perquè xerro pels colzes. Les nostres converses seran monòlegs i com moltes vegades no se t'ocurreix què dir-me si no et dono l'empenta, es convertiran en concursos d'aguntar més temps en silenci.
Deixa'm, deixa'm en pau, vull estar sola.
Gemma Ruiz.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El fet que la filosofia de pensar que un estigui sola, realment no és certa, perquè has de pensar, que sempre podràs tenir alguna cosa o algú. Viu el teu moment i la vida, ja que només la teva, ho fas manejar com ha de ser i no com ho diguin els altres Sembla un mal d'amors del que parles, però, se'l teu mateixa ;)

Gemy ha dit...

I qui ets? :P.
No parlo d'un mal d'amors de tota manera ;).
I sí, seguiré fent el que jo pensi i no el que em diguin, perquè així ho he fet sempre, així sóc.
Tot i així, gràcies pel comentari i llegir el meu blog.